Your Freedom Hızlandırma Ayar

Merhaba Arkadarlar:Bugun Sizlere Turkcell Hızlı Your Freedom Ayarlarını Verecegim.Herkesin Bildigi Gibi Wap Ayarları Kapandıgı İçin Your Freedom'a Veya Simple'ye Yöneldi Ben Simple'ye Hiç Göz Atmadım.Your Freedom Çok Yavaş Oldugundan Kendim Bir Araştırma Yaparak Birşeyler Buldum Ve Buldugum Şeyler Gerçektende Hızını Baya Arttırdır..
Bilgilendirme;
Telefonunuzda Kontor Veya Faturalı İse Asla Denemeyeniz..Kontoru Ve Faturasız Olanlar Denesin...!
Kanıt İçin Alttaki ScreenShotları Aldım.








Evet Arkadaşlar İsterseniz Resimli Anlatıma Geçelim ;
Sunucu Ayarları;





Proxy Ayarları;

Videolu Kanıt Yakında Sizlerle...! İnanmayanlar Var Eger Çalışıyorsa Alttan Begendim Butotuna Tik Koyarsan Seviniriz.


#ByİnternetYazilimcisi

© 2016 InternetYazilimcisi - Tüm Hakları Saklıdır.FerolleParfüm